Aktualności

Filtruj według

kategorii

Projekt - Szkolna Internetowa Gra Giełdowa / konkurs - Moduł Edukacyjny
  Ruszamy z nowym projektem SIGG i konkursem - Moduł Edukacyjny. Uwaga- nowe zasady! Zespoły zgłoszone do projektu oraz Modułu Edukacyjnego logują się na stronie SIGG według zasad ustalonych z nauczycielem podczas rejestracji. SIGG składa się z dwóch etapów, z których pierwszy trwać będzie w terminie od 4 listopada 2019 do 10 stycznia 2020, a drugi od 25 lutego 2020 do 26 marca 2020 oraz finału, który odbędzie się w dniu 16 kwietnia 2020. Szczegółowy harmonogram Projektu w roku szkolnym 2019/2020: Gra: ♦21 października 2019 - 31 października 2019 - gra testowa ♦4 listopada 2019 - 10 stycznia 2020 - I etap Gry ♦25 lutego - 26 marca 2020 - II etap Gry ♦16 kwietnia 2020 - Finał SIGG w Sali Notowań GPW Moduł edukacyjny: MODUŁ EDUKACYJNY - ZASADY DZIAŁANIA1. Każdy Zespół musi dokonać co najmniej jednej operacji w ciągu pierwszych 14 dni od momentu rozpoczęcia Gry. W przeciwnym razie Zespół zostanie wykluczony z Gry.   Moduł edukacyjny składa się z dwóch części i polega na: a) zdobywaniu wiedzy w strefie edukacyjnej poprzez zapoznanie się z podzielonymi tematycznie materiałami multimedialnymi takimi jak: filmy, artykuły, kursy e-learningowe, zapisy webinariów, b) weryfikacji wiedzy w strefie konkursowej polegającej na pojedynkach wiedzy z innymi Uczestnikami (za wyjątkiem swojej klasy i szkoły) w poszczególnych obszarach tematycznych czyli Quizowaniu, 2. po zalogowaniu się do modułu edukacyjnego Uczestnik będzie zobowiązany do zapoznania się z materiałami edukacyjnymi celem uzyskania min. 30 punktów, 3. po zdobyciu min. 30 punktów Uczestnik przechodzi do strefy konkursowej, 4. za każdy wygrany pojedynek wiedzy Uczestnik uzyskuje punkty, 5. organizator przewiduje możliwość odbycia max. 60 pojedynków wiedzy, 6. w przypadku problemów technicznych Uczestnik będzie mógł uzyskać pomoc wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: edukacja@smarteducation.pl. Uczestnik, który złamie zasady obowiązujące dla modułu edukacyjnego zostanie wykluczony z udziału w SIGG. ZASADY KORZYSTANIA Z MODUŁU EDUKACYJNEGO: 1.uczestnik otrzymuje dostęp do platformy od dnia 21 października 2019 do dnia 15 stycznia 2020 r., 2. udział w części edukacyjnej będzie punktowany, a punkty będą przeliczane na złotówki (wirtualne PLN), które będą przyznawane każdemu Uczestnikowi w zależności od zrealizowanych aktywności zgodnie z poniżej podanymi zasadami:   Lp Aktywność Zadanie do wykonania Liczba punktów 1 Artykuł Odznaczenie – przeczytałem(na końcu tekstu przycisk) 2 punkty 2 Artykuł – test wiedzy 3-5 pytań co najmniej 70% poprawnych odpowiedzi 3 punkty 3 Film wideo Obejrzenie całości 5 punktów 4 Film wideo – test wiedzy 3-5 pytań – co najmniej 70% poprawnych odpowiedzi 3 punkty 5 Szkolenie e-learningowe Przejście całego szkolenia 10 punktów 6 Szkolenie e-learningowe– test wiedzy 3-5 pytań – co najmniej 70% poprawnych odpowiedzi 3 punkty   Szczegóły i regulamin projektu SIGG i Modułu Edukacyjnego na stronie projektu: https://sigg.gpw.pl Życzę wytrwałości i powodzenia! Opiekun i organizator szkolnego projektu SIGG i Modułu Edukacyjnego: Jolanta Romańska
Czytaj więcej....

PAŹ '19


01

Koduj z Gigantami
Z okazji Dnia Programisty 👨‍💻 przygotowano dla Was świetny konkurs! Uczestnikami mogą być wyłącznie Szkoły podstawowe oraz ponadpodstawowe , a także ich uczniowie! 👩‍🏫👨‍🎓👩‍🎓 Co należy zrobić? Szkoła przeprowadza wewnętrzny konkurs wśród uczniów, których zadaniem będzie stworzenie projektu programistycznego, wykonanego w programie Scratch (gra lub animacja), pt. „Mój świat przyszłości”. 🤩 Link do wybranego przez Szkołę projektu programistycznego należy umieścić w formie komentarza pod postem konkursowym opublikowanym na Fanpage’u www.facebook.com/kodujzgigantami 💻Link musi prowadzić do projektu udostępnionego na stronie www.scratch.mit.edu . Do wygrania atrakcyjne nagrody:⚡️1x laptop Dell Inspiron 3581 i3-7020U/8GB/240 (do dyspozycji szkoły),⚡️1x klawiatura gamingowa Logitech G213 PRODIGY (dla Autora najlepszego projektu),⚡️1x myszka gamingowa Logitech G502 HERO (dla Autora najlepszego projektu),⚡️1x Voucher na „Semestralny kurs programowania Lato 2020” w szkole „Giganci Programowania” (dla Autora najlepszego projektu; szczegółowa lista lokalizacji realizacji kursów: www.giganciprogramowania.edu.pl/lokalizacje-kursy-programow… ),⚡️3x książki założycieli szkoły „Giganci Programowania” pt. „Młodzi giganci programowania. Scratch” wyd. Helion.(do dyspozycji szkoły). Na Wasze zgłoszenia czekamy do 13 października 2019 r. do godziny 10:00 🤩 Drodzy uczniowie, nie czekajcie! Zapraszam do zgłaszania się u mnie! 🤩   Regulamin na:www.giganciprogramowania.edu.pl/konkurs Marta Pulcer
Czytaj więcej....

WRZ '19


09